Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Nyní hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici:

Sociální pracovník / Case manager pro Centrum duševního zdraví Psychiatrické nemocnice Brno

Na plný nebo zkrácený úvazek dle dohody

Co Vás čeká:

  • Podpora klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
  • Individuální plánování a přímá podpora klienta
  • Vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • Komunikace s dalšími členy podpůrné sítě klienta, psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
  • Výjezdy do terénu: domácností a rodin klienta
  • Asertivní přístup ke klientům ve zhoršeném zdravotním stavu
  • Koordinace podpory kolem klienta a mezioborová spolupráce (psychiatr, psycholog, odborníci, úředníci, kurátoři, policie, rodina klienta) – tzv. case management
  • Spolupráce s psychiatrickými zařízeními a ambulantními psychiatry
  • Týmová spolupráce v multidisciplinárním týmu (zdravotní část týmu PN Brno) – sociální pracovníci, psychologové, peer konzultant, psychiatr, psychiatrické sestry

Co od Vás očekáváme my:

  • výhodou vyšší odborné vzdělání sociálního zaměření, ale min. SŠ s maturitou
  • odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání
  • zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
  • odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • komunikační a organizační schopnosti
  • profesionální a příjemné vystupování
  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • ŘP sk. B.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • práce na plný nebo zkrácený úvazek dle dohody
  • 25 dnů dovolené na zotavenou
  • vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • podporu externího supervizora
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

  • Jugoslávská 17, Brno
  • nástup možný ihned

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Miroslava Černá, DiS

vedoucí CDZ PN Brno

731 300 752

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Nyní hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici:

Sociální pracovník / Case manager pro Centrum zotavení

Na plný úvazek

Co Vás čeká:

  • Podpora běžného fungování klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných
  • životních situacích, doprovody klientů
  • Koordinace podpory kolem klienta a mezioborová spolupráce (psychiatr, psycholog, odborníci, úředníci, kurátoři, policie, rodina klienta) – tzv. case management
  • Spolupráce s psychiatrickými zařízeními a ambulantními psychiatry
  • Vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • Individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta

Co od Vás očekáváme my:

  • Vyšší odborné vzdělání sociálního zaměření (VOŠ nebo VŠ, obor sociální práce, sociální pedagogika, nebo speciální pedagogika), nebo kurz pracovníka v sociálních službách
  • Odborná způsobilost k výkonu práce sociálního pracovníka nebo pracovníka v sociálních službách (zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách) *možnost doplnit při zaměstnání
  • ŘP skupiny B výhodou

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • Zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • Zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • Mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • Práci na plný úvazek
  • 25 dnů dovolené
  • Vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • Podporu externího supervizora
  • Možnost profesního růstu
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb)
  • … a především stabilní kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni

Kde budete pracovat:

  • Adresa pracoviště: Tuřanská 12, Brněnské Ivanovice
  • Nástup dle dohody

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Bc. Silvia Kaderková

Vedoucí/Case manager – Centrum zotavení

tel. +420 739 293 521

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Nyní hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici:

Asistent podpory pro Centrum zotavení

Na plný úvazek

Co Vás čeká:

  • přímá práce s klienty se zkušeností s duševním onemocněním
  • organizace skupinových aktivit programu Centra zotavení
  • organizace a podpora výchovných, vzdělávacích a aktivizačních činností a akcí podporující kontakt uživatele s přirozeným prostředím
  • individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta – nácviky dovedností
  • asistence a podpora klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
  • koordinace podpory kolem klienta a mezioborová spolupráce (psychiatr, psycholog, odborníci, úředníci, kurátoři, policie, rodina klienta) – tzv. case management
  • vedení požadované dokumentace spojené s přímou prací s klientem

Co od Vás očekáváme my:

  • středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou (sociální směr výhodou)
  • odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání
  • odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • tvořivost a kreativitu
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • komunikační a organizační schopnosti
  • profesionální a příjemné vystupování
  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • trestní bezúhonnost

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci na plný úvazek
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • 25 dnů dovolené
  • osobní a kvalifikační růst v rámci celoživotního vzdělávání pracovníků v sociálních službách dle požadavků zákona 108/2006 Sb.
  • podporu externího supervizora
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh jižní Morava, z. ú. (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

  • Adresa pracoviště: Tuřanská 12, Brněnské Ivanovice
  • Nástup dle dohody

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Bc. Silvia Kaderková

Vedoucí/Case manager – Centrum zotavení

tel. +420 739 293 521

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Právě rozšiřujeme náš tým o nového kolegu/kolegyni na pozici:

Zdravotní / všeobecná sestra pro Terénní tým Brno jihovýchod

Zdravotní / všeobecná sestra:

  • Poskytuje klientovi podporu a edukaci v oblasti zdravotní prevence
  • Stanovuje preventivní opatření nebo opatření, která jsou třeba při zhoršení zdravotního stavu učinit
  • Mapuje potřeby v oblasti psychického a fyzického zdraví
  • Provádí psychoedukaci o nemoci
  • Podporuje klienta v dodržování léčebného režimu, mapuje podpůrné mechanismy pro dodržování
  • Vyhodnocuje rizika v oblasti fyzického a psychického zdraví a podílí se na vytvoření protikrizového plánu
  • Spolupracuje se třetími stranami ve prospěch klienta v oblasti psychického a fyzického zdraví klienta
  • V případě potřeby klienta doprovází k zdravotním prohlídkám a vyšetřením
  • Poskytuje klientovi podporu v době jeho hospitalizace a zaměřuje se na podporu stabilizace psychického stavu

Co od Vás očekáváme:

  • Preferujeme minimálně vyšší odborné vzdělání zdravotního zaměření
  • Odborná způsobilost podle zákona č. 96/2004 Sb., o nelékařských zdravotnických povoláních.
  • Výhodou specializační vzdělání – ošetřovatelská péče v psychiatrii
  • Zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
  • Odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • Schopnost samostatné i týmové práce
  • Komunikační a organizační schopnosti
  • Profesionální a příjemné vystupování
  • Důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • Ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • Uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • Zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • Zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • Práci v multidisciplinárním týmu
  • Mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici
  • Práce na plný úvazek
  • 200h dovolené na zotavenou
  • Vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • Podporu externího supervizora
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • Nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • Účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

  • Štěpánská 2, Brno
  • Nástup možný ihned, případně dle dohody.

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Mgr. Terezie Gargulová, DiS.

vedoucí TT Brno jihovýchod

Tel: 730 141 357

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Nyní hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici:

Administrátor sociálních služeb odpovědný za databázi

Práce na plný/zkrácený úvazek

Co Vás čeká:

  • Administrace databáze Highlander, která slouží jako databáze údajů o práci s klienty sociálních služeb (data ze schůzek, jednání se třetími stranami ve prospěch klientů, osobní a citlivé údaje o klientech). Jedná se o obsáhlou databázi, kde se ročně evidují data k více jak 1000 klientům (cca 60 tisíc zápisů ročně) a ve které pracuje cca 150 pracovníků (www.es-highlander.cz).
  • V rámci databáze Highlander Váš čeká především: úprava kategorií vzhledem k měnícím se potřebám vykazování, řešení problémů kolegů, udržování čistoty dat, komunikace s technickou podporou a rozvoj databáze.
  • Generování a další zpracování statistických výstupů z databáze pro interní účely i pro výkazy pro donátory.
  • Vedení interních metodik k databázi.
  • Školení pracovníků s prací s databází (po úplném zaškolení v problematice).

Co od Vás očekáváme my:

  • Pokročilou znalost práce s PC, zejména s MS Excel (kontingenční tabulky, pokročilé funkce, znalost Power Query výhodou)
  • Orientaci v nástrojích MS Office 365
  • Elementární pochopení fungování databází
  • Elementární znalosti statistiky
  • Schopnost řešit nové problémy spojené s proměnou potřeb vedení statistických evidencí a následného způsobu jejich vykazování
  • Schopnost přípravy návodů a pracovních postupů srozumitelným jazykem
  • Práce je vhodná i pro studenty a absolventy

Co Vám můžeme nabídnout:

  • propracované interní postupy a komplexní zaučení pro práci s databází Highlander
  • podporu od předešlého správce databáze a technickou podporu externího dodavatele databáze s dlouholetou zkušeností a vysokou mírou profesionality
  • skvělou zkušenost s prací s databázemi a další rozvoj v této oblasti jako dobré východisko pro další působení v oblasti datové analytiky
  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • cca 200h dovolené na zotavenou
  • osobní a kvalifikační růst v rámci celoživotního vzdělávání pracovníků
  • možnost profesního růstu
  • Café Práh Galerie Vaňkovka – Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb)
  • účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh jižní Morava, z. ú. (výstavy, divadlo, koncerty…)
  • velký podíl práce z domova

Kde budete pracovat:

  • Po domluvě práce částečně z domova, pracoviště je na adrese Tuřanská 12, Brno.
  • Nástup dle dohody.

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Mgr. BcA. Miroslav Vlček, Ph.D.

Administrátor sociálních služeb

tel. +420 721 483 200

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Nyní hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici:

Sociální pracovník / Case manager pro Komunitní tým Brno

Na plný úvazek

Co Vás čeká:

  • Podpora běžného fungování klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
  • Koordinace podpory kolem klienta a mezioborová spolupráce (psychiatr, psycholog, odborníci, úředníci, kurátoři, policie, rodina klienta) – tzv. case management
  • Spolupráce s psychiatrickými zařízeními a ambulantními psychiatry
  • Vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • Individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta

Co od Vás očekáváme my:

  • Preferujeme vyšší odborné vzdělání sociálního zaměření nebo kurz pracovníka v sociálních službách
  • Odborná způsobilost k výkonu práce sociálního pracovníka nebo pracovníka v sociálních službách (zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách) *možnost doplnit při zaměstnání
  • Schopnost samostatné, ale i týmové práce
  • Odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • Komunikační a organizační schopnosti
  • Profesionální a příjemné vystupování
  • Důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • Ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • Uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • Ř. p. skupiny B podmínkou

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • Zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • Zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • Mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • Práce na plný úvazek
  • 25 dnů dovolené
  • Vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • Podporu externího supervizora
  • Možnost profesního růstu
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb)
  • … a především stabilní kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni

Kde budete pracovat:

  • Brno, Adresa pracoviště: Tuřanská 12
  • Nástup možný od 1. 1. 2025

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Zuzana Hlubinková, DiS.,

Vedoucí/case manager

Komunitní tým Brno

tel. +420 730 141 352

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Právě rozšiřujeme náš tým o nového kolegu/kolegyni na pozici:

Psycholog pro region jih

Co Vás čeká:

  • práce s dětmi, které mají psychické problémy
  • podpora dětí (a jejich rodin), které jsou v krizi
  • podpora běžného fungování klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
  • úzká spolupráce s psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
  • návštěvy v psychiatrických nemocnicích
  • vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta
  • podpora klientů se závažnými duševními potížemi

Co od Vás očekáváme my:

  • vystudovaný obor psycholog
  • zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
  • odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • komunikační a organizační schopnosti
  • profesionální a příjemné vystupování
  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • práce na celý/částečný úvazek dle dohody
  • 25 dnů dovolené na zotavenou
  • vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • podporu externího supervizora
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

  • Pontassievská 918/1, Znojmo
  • Terénní práce v ORP Znojmo, Moravský Krumlov, Ivančice, Pohořelice, Židlochovice
  • Nástup 1.1.2025

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Mgr. Šárka Muchová
vedoucí Terénní tým region jih

Tel: 731 046 645

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:

Vedoucí sociálně aktivizační služby pro rodiny

Práce na plný úvazek

Co Vás čeká:

  • Vedení 4 členného multidisciplinárního týmu (case manager, psycholog)
  • Koordinace sociálně aktivizační služby v lokalitě Brno
  • Práce metodou case managementu, psychosociální rehabilitace a dalších přístupů
  • Aktivní spolupráce s řadou služeb v rámci komunitní péče a psychiatrických nemocnic v procesu transformace psychiatrické péče
  • Vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • Kontrola vedení dokumentace a evidence zaměstnanců
  • Administrativa – zpracování podkladů, výstupů, hodnocení
  • Individuální plánování a přímá podpora klienta
  • Komunikace s dalšími členy podpůrné sítě klienta, psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
  • Výjezdy do domácností a rodin
  • Prezentace práce týmu pro laickou i odbornou veřejnost

Co od Vás očekáváme my:

  • Vzdělání min. vyšší odborné, sociálního zaměření
  • Zkušenost na pozici obdobného charakteru a s vedením týmu výhodou
  • Odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • Schopnost samostatné i týmové práce
  • Komunikační a organizační schopnosti
  • Profesionální a příjemné vystupování
  • Důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • Ochotu učit se novému a dále se vzdělávat
  • Uživatelskou znalost práce na počítači (MS Office)
  • Ř. p. skupiny B

Co Vám můžeme nabídnout:

  • příležitost podílet se na nové koncepci poskytování podpory klientům s duševním onemocněním v jejich přirozeném prostředí
  • možnost spoluúčasti na projektech napříč naší organizací
  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • cca 200h dovolené na zotavenou
  • osobní a kvalifikační růst v rámci celoživotního vzdělávání pracovníků
  • podporu externího supervizora
  • možnost profesního růstu
  • Café Práh Galerie Vaňkovka – Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb)
  • účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh jižní Morava, z. ú. (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

  • Štěpánská 2, Brno-město, nástup od 1.1.2025

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací, prosím, neváhejte nás kontaktovat:

Mgr. Nadia El Sabbaghová

Garant oblasti

+420 731 410 750

Benefity

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

„Žít vlastní život s neMOCNOU duší“

Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:

Švadlena, šička v šicí dílně

Úvazek 5-20 hodin týdně, jen pro OZP, ID

Co Vás čeká:

  • Kvalifikované šicí práce na průmyslových šicích strojích
  • Řezání, stříhání, drukování
  • Žehlení, vycpávání textilních výrobků a jiné pracovní dovednosti z oboru

Co od Vás očekáváme my:

  • delší praxe šití na průmyslových strojích zejména na strojích overlock a coverlock
  • osoba zdravotně znevýhodněná, (OZP), ID 1. až 3. stupně
  • výhodou je vyučení v oboru dámská nebo pánská krejčová, švadlena
  • pracovitost, učenlivost, flexibilita
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • důslednost, pečlivost, kvalita práce
  • samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • ochota učit se novému a dále se samovzdělávat

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • práce na zkrácený úvazek
  • 25 dnů dovolené na zotavenou
  • příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

  • Brno, Tuřanská 12, Brněnské Ivanovice
  • Nástup ihned

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Ing. Marie Janáčková

Vedoucí výrobní dílny šicí

Tel.: +420 733 536 295