Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?
Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!
Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:
Vedoucí sociálně aktivizační služby pro rodiny
Práce na plný úvazek
Co Vás čeká:
Vedení 4 členného multidisciplinárního týmu (case manager, psycholog)
Koordinace sociálně aktivizační služby v lokalitě Brno
Práce metodou case managementu, psychosociální rehabilitace a dalších přístupů
Aktivní spolupráce s řadou služeb v rámci komunitní péče a psychiatrických nemocnic v procesu transformace psychiatrické péče
Vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
Kontrola vedení dokumentace a evidence zaměstnanců
Administrativa – zpracování podkladů, výstupů, hodnocení
Individuální plánování a přímá podpora klienta
Komunikace s dalšími členy podpůrné sítě klienta, psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
Výjezdy do domácností a rodin
Prezentace práce týmu pro laickou i odbornou veřejnost
Co od Vás očekáváme my:
Vzdělání min. vyšší odborné, sociálního zaměření
Zkušenost na pozici obdobného charakteru a s vedením týmu výhodou
Odolnost vůči psychické zátěži a stresu
Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
Schopnost samostatné i týmové práce
Komunikační a organizační schopnosti
Profesionální a příjemné vystupování
Důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
Ochotu učit se novému a dále se vzdělávat
Uživatelskou znalost práce na počítači (MS Office)
Ř. p. skupiny B
Co Vám můžeme nabídnout:
příležitost podílet se na nové koncepci poskytování podpory klientům s duševním onemocněním v jejich přirozeném prostředí
možnost spoluúčasti na projektech napříč naší organizací
zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
cca 200h dovolené na zotavenou
osobní a kvalifikační růst v rámci celoživotního vzdělávání pracovníků
podporu externího supervizora
možnost profesního růstu
Café Práh Galerie Vaňkovka – Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb)
účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh jižní Morava, z. ú. (výstavy, divadlo, koncerty…)
Kde budete pracovat:
Štěpánská 2, Brno-město, nástup od 1.1.2025
V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz
Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.
Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.
Máte-li zájem o více informací, prosím, neváhejte nás kontaktovat:
Mgr. Nadia El Sabbaghová
Garant oblasti
+420 731 410 750
Benefity
Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?
Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!
„Žít vlastní život s neMOCNOU duší“
Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:
Švadlena, šička v šicí dílně
Úvazek 5-20 hodin týdně, jen pro OZP, ID
Co Vás čeká:
Kvalifikované šicí práce na průmyslových šicích strojích
Řezání, stříhání, drukování
Žehlení, vycpávání textilních výrobků a jiné pracovní dovednosti z oboru
Co od Vás očekáváme my:
delší praxe šití na průmyslových strojích zejména na strojích overlock a coverlock
osoba zdravotně znevýhodněná, (OZP), ID 1. až 3. stupně
výhodou je vyučení v oboru dámská nebo pánská krejčová, švadlena
pracovitost, učenlivost, flexibilita
schopnost samostatné i týmové práce
důslednost, pečlivost, kvalita práce
samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
ochota učit se novému a dále se samovzdělávat
Co Vám můžeme nabídnout:
zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
práce na zkrácený úvazek
25 dnů dovolené na zotavenou
příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)
Kde budete pracovat:
Brno, Tuřanská 12, Brněnské Ivanovice
Nástup ihned
V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz
Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.
Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.
Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:
Ing. Marie Janáčková
Vedoucí výrobní dílny šicí
Tel.: +420 733 536 295
Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?
Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!
Nyní hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici:
Sociální pracovník / Case manager pro oblast zdraví pro Terénní tým region jih
Co Vás čeká:
práce s dětmi nebo dospělými, kteří mají psychické problémy
podpora běžného fungování klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
úzká spolupráce s psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
návštěvy v psychiatrických nemocnicích
vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta
podpora klientů se závažnými duševními potížemi
Co od Vás očekáváme my:
výhodou vyšší odborné vzdělání zdravotního zaměření, ale min. SŠ s maturitou
odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání
zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
odolnost vůči psychické zátěži a stresu
empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
schopnost samostatné i týmové práce
komunikační a organizační schopnosti
profesionální a příjemné vystupování
důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
ochota učit se novému a dále se vzdělávat
uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
Co Vám můžeme nabídnout:
zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
práce na celý/částečný úvazek dle dohody
25 dnů dovolené na zotavenou
vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
podporu externího supervizora
Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)
Kde budete pracovat:
Pontassievská 918/1, Znojmo
Terénní práce v ORP Znojmo, Moravský Krumlov, Ivančice, Pohořelice, Židlochovice
Nástup dle dohody
V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz
Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.
Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.
Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:
Mgr. Šárka Muchová vedoucí Terénní tým region jih
Tel: 731 046 645
Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?
Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!
Nyní hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici:
Sociální pracovník / Case manager pro Terénní tým region jih
Co Vás čeká:
práce s dětmi nebo dospělými, kteří mají psychické problémy
podpora běžného fungování klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
úzká spolupráce s psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
návštěvy v psychiatrických nemocnicích
vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta
podpora klientů se závažným duševním onemocněním
Co od Vás očekáváme my:
výhodou vyšší odborné vzdělání sociálního zaměření, ale min. SŠ s maturitou
odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání
zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
odolnost vůči psychické zátěži a stresu
empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
schopnost samostatné i týmové práce
komunikační a organizační schopnosti
profesionální a příjemné vystupování
důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
ochota učit se novému a dále se vzdělávat
uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
Co Vám můžeme nabídnout:
zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
práce na plný/částečný úvazek dle dohody
25 dnů dovolené na zotavenou
vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
podporu externího supervizora
Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)
Kde budete pracovat:
Pontassievská 918/1, Znojmo
Terénní práce v ORP Znojmo, Moravský Krumlov, Ivančice, Pohořelice, Židlochovice
Nástup dle dohody
V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz
Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.
Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.
Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:
Mgr. Šárka Muchová vedoucí Terénní tým region jih
Tel: 731 046 645
Podívej se na následující tři slova a řekni, jestli tě BAVÍ:
SOCIÁLNÍ SÍTĚ GASTRO SMYSLUPLNOST
Baví? Tak to jsi náš člověk!
Jsme neziskovka v Brně a hledáme někoho, kdo nám pomůže se sociálními sítěmi. Kromě mnoha jiných aktivit totiž provozujeme i kavárny, kde pracuje mnoho lidí se zkušeností s duševními obtížemi nebo s handicapem. Chceme tato pracovní místa udržet, a tak zlepšujeme propagaci kaváren – a to by byla tvoje role.
Na rovinu říkáme, nyní sháníme dobrovolníka. Někoho, koho to bude bavit, uvidí v tom smysl a chce se něco naučit. Zatím bez finanční odměny.
Právě u nás může začít tvá cesta sociálními sítěmi. Tady získáš základní kameny svého portfolia, které ti umožní růst. Spolu s námi vybuduješ sociální sítě kaváren od nuly až na vrchol, což je nepřenositelná zkušenost, ze které budeš moct čerpat.
Víme jak na to a naučíme tě, co bude třeba.
Maximální flexibilita, tvorba obsahu, kromě focení práce z domu… to jsou důležité rysy spolupráce s námi.
UŽ TĚ NEBAVÍ JEN ČÍST A CHCEŠ SE S NÁMI POTKAT? NAPIŠ NÁM NA: may.tranhau@prahjm.cz
Práce na plný úvazek
Už 24 let pomáháme lidem s psychickými obtížemi zotavovat se a žít plnohodnotný život. Boříme bariéry a bojujeme za jejich práva, aby se duševní zdraví stalo tématem bez stigmat. Pokud máte rádi práci s lidmi, téma duševního zdraví vám není cizí a hledáte práci, která vám dá smysl, ozvěte se nám!
Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!
Do našeho týmu v Centru duševního zdraví Brno právě hledáme nového kolegu/novou kolegyni na pozici:
Case manager pro Centrum duševního zdraví Brno
Práce na plný úvazek
ČÍM BUDE VAŠE PRÁCE SPECIFICKÁ?
Sociální práce a case management. Budete poskytovat přímou podporu lidem se zkušeností s duševní nemocí v jejich běžném prostředí a koordinovat ji v jejich prospěch na základě společného plánování. Cesty k zotavení lidí s duševní nemocí jsou pestré a vy budete jejich součástí.
Spolupráce v multidisciplinárním týmu. Na práci nebudete nikdy sami. Spolupráce s dalšími kolegy z vašeho multidisciplinárního týmu, jako je psycholog, peer konzultant, psychiatrická sestra nebo psychiatr, bude na denním pořádku. Každý přináší do pomoci pohled ze své odbornosti, a tak přispívá ke komplexnosti podpory.
Asertivní kontakty. Ne všichni lidé, kteří mají duševní obtíže, si uvědomují, že potřebují pomoc. Často nás kontaktují jejich blízcí s tím, že si nevědí rady, protože člověk s psychickými obtížemi odbornou pomoc nechce, ačkoliv mu psychické obtíže do života výrazně zasahují. My pomáháme i v těchto případech, kdy daného člověk aktivně kontaktujeme.
CO PRO PRÁCI POTŘEBUJETE?
Vzdělání. Budete potřebovat vyšší odborné vzdělání sociálního zaměření (VOŠ nebo VŠ, obor sociální práce, sociální pedagogika, nebo speciální pedagogika), nebo kurz pracovníka v sociálních službách. Musíte být odborně způsobilí k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách), kterou si ale můžete doplnit až při zaměstnání.
Řidičský průkaz. Na cestách za klienty strávíte hodně času, bez služebního auta by to nešlo.
Základní práce s počítačem a MS Office. Například budete psát záznamy o schůzkách s klienty, používat e-mailovou komunikaci nebo si zapisovat docházku.
Empatický a citlivý přístup. Bude se vám hodit, pokud se umíte na druhého člověka naladit, vžít se do jeho kůže a chápat, co se s ním děje. Jednat s ním s respektem, naslouchat mu a navázat vztah.
Psychická odolnost. Spolupráce s některými lidmi se závažnými psychickými obtížemi může být při některých setkáních emočně náročná. Klíčové je proto umět myslet i na svou psychohygienu.
Nadšení do sebevzdělávání. Vzděláváme se a pracujeme na sobě, abychom mohli lidem s duševními obtížemi pomáhat co nejlépe. Pokud se rádi učíte nové přístupy a metody, a zároveň vás baví zkoušet je aplikovat v praxi, budete u nás jako ryba ve vodě.
NA CO SE U NÁS MŮŽETE TĚŠIT?
Smysluplná a různorodá práce. Psychické obtíže si nevybírají, a tak při své práci potkáte různé lidi s rozmanitými životními příběhy. Svou prací přispějete k tomu, že se některým z nich podaří žít i přes své obtíže smysluplný a naplněný život. A to stojí za to.
Pozvolné zabydlení. Nehodíme vás do vody. Během celého prvního roku u nás budete postupně absolvovat náš adaptační proces, při kterém se vše naučíte. Je pro nás důležité, abyste měli prostor vše po částech vstřebat a své práci opravdu porozumět.
Osobní růst a vzdělávání. Díky osobním plánům rozvoje a bohaté nabídce kurzů, školení i stáží se každý z nás rozvíjí v tom, co ho zajímají a zároveň využije ve své práci s klienty. Rozvoj u nás není jen prázdná fráze, ale plnohodnotná součást naší práce.
Profesionalita. Snažíme se, aby naše podpora lidí s duševními obtížemi byla co nejefektivnější. Cestou k tomu je využívání moderních vědecky podložených přístupů a metod.
Výhody velké organizace s tradicí. Můžete čerpat zvýhodněné služby v naší kavárně Café Práh, nakupovat výrobky našich dílen za zvýhodněné ceny a navštěvovat koncerty, výstavy a přednášky, které pořádáme pro veřejnost.
Férové ohodnocení a dovolená. Máme propracovaný systém osobního ohodnocení, díky kterému budete odměněni férově podle vaší pracovní pozice, standardu a kvalitě odvedené práce. Samozřejmostí je 25 dnů dovolené na zotavenou.
KDE BUDETE PRACOVAT?
Čekají vás prostory Centra duševní zdraví Brno v budově Psychiatrické kliniky FN Bohunice (ulice Jihlavská 20) ale také práce přímo v terénu.
Nástup dle dohody.
ZAUJALA VÁS NAŠE PRACOVNÍ NABÍDKA?
Rádi se o vás dozvíme víc! Pošlete nám strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz. Do předmětu prosíme uveďte celý název pracovní pozice, která vás zaujala.
Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.
CHCETE SE JEŠTĚ NA NĚCO ZEPTAT? OHLEDNĚ TÉTO PRACOVNÍ NABÍDKY KONTAKTUJTE:
Mgr. Nadia El Sabbaghová Garant terénních a ambulantních služeb Brno Tel: 731 410 750
Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?
Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!
Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:
Vedoucí Centra duševního zdraví Brno
Práce na plný úvazek
Co Vás čeká:
Vedení sociální části multidisciplinárního týmu
Spolupráce se zdravotní částí CDZ
Koordinace registrované služby CDZ v lokalitě Brno, dle standardů CDZ
Aktivní spolupráce s řadou služeb v rámci komunitní péče a psychiatrických nemocnic v procesu transformace psychiatrické péče
Vedení požadované dokumentace spojené s koordinací a vedením týmu, případně vlastních klientů
Kontrola vedení dokumentace a evidence zaměstnanců
Administrativa – zpracování podkladů, výstupů, hodnocení
Individuální plánování a přímá podpora klienta
Podpora členů týmu při zajišťování služby
Komunikace s dalšími členy podpůrné sítě klienta, psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
Výjezdy do domácností a rodin
Prezentace práce týmu pro laickou i odbornou veřejnost
Co od Vás očekáváme my:
Vzdělání min. vyšší odborné, sociálního zaměření
Zkušenost na pozici obdobného charakteru a s vedením týmu výhodou
Odolnost vůči psychické zátěži a stresu
Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
Schopnost samostatné i týmové práce
Komunikační a organizační schopnosti
Profesionální a příjemné vystupování
Důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
Ochotu učit se novému a dále se vzdělávat
Uživatelskou znalost práce na počítači (MS Office)
Ř. p. skupiny B
Co Vám můžeme nabídnout:
příležitost podílet se na nové koncepci poskytování podpory klientům s duševním onemocněním v jejich přirozeném prostředí
možnost spoluúčasti na projektech napříč naší organizací
zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
cca 200h dovolené na zotavenou
osobní a kvalifikační růst v rámci celoživotního vzdělávání pracovníků
podporu externího supervizora
možnost profesního růstu
Café Práh Galerie Vaňkovka – Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb)
účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh jižní Morava, z. ú. (výstavy, divadlo, koncerty…)
Kde budete pracovat:
Jihlavská 20, Brno
Nástup od 1.7. 2024
V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz
Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.
Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.
Máte-li zájem o více informací, prosím, neváhejte nás kontaktovat:
Mgr. Nadia El Sabbaghová
Garant oblasti
+420 731 410 750
Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?
Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!
Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:
Vedoucí Centra duševního zdraví
Práce na plný úvazek
Co Vás čeká:
Vedení sociální části multidisciplinárního týmu
Spolupráce se zdravotní částí CDZ
Koordinace registrované služby CDZ v lokalitě Brno, dle standardů CDZ
Aktivní spolupráce s řadou služeb v rámci komunitní péče a psychiatrických nemocnic v procesu transformace psychiatrické péče
Vedení požadované dokumentace spojené s koordinací a vedením týmu, případně vlastních klientů
Kontrola vedení dokumentace a evidence zaměstnanců
Administrativa – zpracování podkladů, výstupů, hodnocení
Individuální plánování a přímá podpora klienta
Podpora členů týmu při zajišťování služby
Komunikace s dalšími členy podpůrné sítě klienta, psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
Výjezdy do domácností a rodin
Prezentace práce týmu pro laickou i odbornou veřejnost
Co od Vás očekáváme my:
Vzdělání min. vyšší odborné, sociálního zaměření
Zkušenost na pozici obdobného charakteru a s vedením týmu výhodou
Odolnost vůči psychické zátěži a stresu
Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
Schopnost samostatné i týmové práce
Komunikační a organizační schopnosti
Profesionální a příjemné vystupování
Důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
Ochotu učit se novému a dále se vzdělávat
Uživatelskou znalost práce na počítači (MS Office)
Ř. p. skupiny B
Co Vám můžeme nabídnout:
příležitost podílet se na nové koncepci poskytování podpory klientům s duševním onemocněním v jejich přirozeném prostředí
možnost spoluúčasti na projektech napříč naší organizací
zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
cca 200h dovolené na zotavenou
osobní a kvalifikační růst v rámci celoživotního vzdělávání pracovníků
podporu externího supervizora
možnost profesního růstu
Café Práh Galerie Vaňkovka – Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb)
účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh jižní Morava, z. ú. (výstavy, divadlo, koncerty…)
Kde budete pracovat:
Jugoslávská 17, Brno
Nástup dle dohody.
V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz
Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.
Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.
Máte-li zájem o více informací, prosím, neváhejte nás kontaktovat: