Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Sociální pracovník / Case manager pro Terénní tým region sever

Na úvazek: 0,5

Co Vás čeká:

  • podpora běžného fungování klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
  • úzká spolupráce s psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
  • návštěvy v psychiatrických nemocnicích
  • vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta
  • podpora klientů se závažným duševním onemocněním
  • práce v terénu, podpora klientů v okresu Blansko a Brno venkov
  • práce na 0,5 úvazek

Co od Vás očekáváme my:

  • výhodou vyšší odborné vzdělání sociálního zaměření, ale min. SŠ s maturitou
  • odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání
  • zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
  • odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • komunikační a organizační schopnosti
  • profesionální a příjemné vystupování
  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • 25 dnů dovolené na zotavenou
  • vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • podporu externího supervizora
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

  • pracoviště Svitavská 1b, Blansko
  • nástup možný dle dohody

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Romana Jelínková
vedoucí TT region sever
Tel: 734 230 751

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Sociální pracovník / Case manager v oblasti zdraví do multidisciplinárního týmu pro Terénní tým region sever

Na úvazek: 0,5

Co Vás čeká:

  • Podpora běžného fungování klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
  • Úzká spolupráce s psychiatrickými zařízeními a ambulantními psychiatry, psychology, odborníky a rodinou klienta
  • Návštěvy v psychiatrických nemocnicích
  • Vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • Individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta

Co od Vás očekáváme my:

  • Preferujeme minimálně vyšší odborné vzdělání zdravotního zaměření
  • Odborná způsobilost k výkonu práce sociálního pracovníka (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách) *možnost doplnit při zaměstnání
  • Zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
  • Schopnost především týmové, ale i samostatné práce
  • Odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • Komunikační a organizační schopnosti
  • Profesionální a příjemné vystupování
  • Důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • Ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • Uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • Ř. p. skupiny B podmínkou – aktivní řidič

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • Zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • Zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • Mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • Práce na 0,5 úvazek
  • 25 dnů dovolené
  • Vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • Podporu externího supervizora
  • Možnost profesního růstu
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb)
  • Nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • Účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty, …)
  • … a v neposlední řadě příjemný kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni

Kde budete pracovat:

  • okres Blansko a Brno venkov
  • adresa pracoviště: Svitavská 1b, Blansko

Nástup možný ihned nebo dle dohody, výběrové řízení proběhne, jakmile bude dostatek vhodných zájemců


V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Romana Jelínková
vedoucí TT region sever
Tel: 734 230 751

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Peer konzultant pro Centrum duševního zdraví PN Brno

Na poloviční úvazek

Co Vás čeká:

  • podpora běžného fungování klientů v jejich samostatném bydlení, doprovody klientů
  • úzká spolupráce s psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
  • vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • aktivní práce s druhými lidmi prostřednictvím svých zkušeností s duševní nemocí (formou individuální i skupinové spolupráce)
  • podpora osob s duševním onemocněním v procesu zotavování se na základě vlastního příkladu a své motivace
  • aktivní práce se svým příběhem o nemoci a zotavování se
  • komunikace s rodinami a jinými blízkými osobami lidí s duševním onemocněním

Co od Vás očekáváme my:

  • odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání
  • zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
  • odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • komunikační a organizační schopnosti
  • profesionální a příjemné vystupování
  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • vlastní zkušenost s duševním onemocněním
  • chuť pracovat s lidmi s duševním onemocněním a podporovat je
  • porozumění svojí nemoci a svému procesu zotavování se a ochota o svém onemocnění mluvit
  • stabilizovaný zdravotní stav

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • práce na úvazek 0,5 (tj. 20 hodin týdně)
  • 25 dnů dovolené
  • vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • podporu externího supervizora
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)
  • … a v neposlední řadě příjemný kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni

Kde budete pracovat:

  • adresa pracoviště: Jugoslávská 17, Brno
  • působnost Brno – sever
  • termín nástupu: dle dohody

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Miroslava Černá, DiS.
vedoucí týmu sociální části CDZ PN Brno
Tel: 731 300 752

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Asistent/ka bydlení pro skupinové chráněné bydlení

Práce na plný úvazek

Co Vás čeká:

  • přímá práce s klienty ve službě Chráněné bydlení skupinové
  • individuální podpora klientů při nácvicích dovedností potřebných k samostatnému bydlení (například nácviky vaření a úklidů, podpora při hospodaření s financemi, doprovody k lékařům a na úřady)
  • podpora klientů s duševním onemocněním
  • práce se skupinou klientů (například vedení sešlostí)
  • spolupráce s case managerem na vytváření plánu průběhu služby
  • opora pro stávající tým – zastupování v době nepřítomnosti jednotlivých pracovníků
  • týmová spolupráce v multidisciplinárním týmu – sociální pracovníci, psycholog, peer konzultant, asistent pro hledání bydlení, dobrovolníci a mezioborová spolupráce – odborníci, úředníci, rodina klienta – tzv. case management
  • možnost vlastní seberealizace prostřednictvím organizování aktivit pro klienty zacílených například na sport, kulturu, výtvarné umění apod.
  • spolupráce s psychiatrickými zařízeními a ambulantními psychiatry
  • vedení písemné a elektronické dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • účast na poradách týmu
  • účast na supervizích

Co od Vás očekáváme my:

  • minimální vzdělání pro pracovníka v sociálních službách – akreditovaný kurz pracovníka v sociálních službách
  • odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)
  • spolehlivost, samostatnost, dobré komunikační a organizační schopnosti, empatii, psychickou odolnost, schopnost práce v týmu
  • zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
  • schopnost především týmové, ale i samostatné práce
  • odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • komunikační a organizační schopnosti
  • profesionální a příjemné vystupování
  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Práce na 1,0 úvazku
  • Mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce, také souvisí se splněním požadovaného vzdělání a s počtem let praxe v sociálních službách. Mzda se pohybuje v rozmezí od 23 500 – 32 500 Kč, po zaslání životopisu bude na pohovoru konkrétní částka upřesněna
  • K základnímu platu náleží osobní hodnocení v maximální výši 10 000 Kč, které se odvíjí od kvality práce pracovníka a aktuální finanční situace organizace
  • Pracovní doba se odvíjí od naplánovaných směn. Je variabilní, neboť může docházet ke střídání směn 4, 8, 12 hodin podle potřeb týmu a možností pracovníka. Maximální rozmezí pracovní doby je od 8:00-20:00. Může se jednat i o práci o víkendu a ve svátek. Směny jsou plánovány v týmu společně na nadcházející měsíc dopředu.
  • 25 dnů dovolené
  • Vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • Příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • Zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • Zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • Mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • Podporu externího supervizora
  • Možnost profesního růstu
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (např. zvýhodněné ceny na zboží v Café Práh)
  • Nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • Účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh (výstavy, divadlo, koncerty aj.)
  • … a v neposlední řadě skvělý tým, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni

Kde budete pracovat:

  • Místo výkonu práce: na území města Brna
  • Pracoviště: Brno-střed
  • Nástup ideálně od 1. 5. 2025

Hlaste se nejpozději do 11. 4. 2025. Výběrové řízení se uskuteční v druhé polovině dubna 2025. Vybrané uchazeče budeme telefonicky kontaktovat.


V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Kateřina Prchalová, DiS.
Garant oblasti bydlení Brno
Tel.: 734 850 541

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Vedoucí pro Chráněné bydlení skupinové

Práce na plný úvazek

Co Vás čeká:

  • Metodická podpora pracovníků při výkonu jejich přímé práce s klienty na bytech
  • Jednání se zájemcem o sociální službu
  • Koordinace služby Chráněné bydlení skupinové v lokalitě města Brna v konkrétních bydleních služby
  • Zodpovědnost za řízení provozu na chráněných bytech – 4 byty ve městě Brně, 21 lůžek
  • Úzká spolupráce s psychiatrickými zařízeními a ambulantními psychiatry
  • Kontrola požadované dokumentace v písemné a elektronické formě zaměstnanců v týmu spojené s přímou péčí o klienta
  • Přímé provozní a odborné vedení týmu a poskytování adekvátní podpory týmu v rámci jeho koordinace
  • Mezioborová spolupráce: psychiatr, psycholog, odborníci z dalších služeb, úředníci, opatrovníci, policie aj. – tzv. case management
  • Týmová spolupráce v multidisciplinárním týmu – tým je složen ze tří sociálních pracovníků a sedmi asistentek bydlení, dále ze sdílených pozic s chráněným bydlením komunitního typu – psycholožky, asistentky pro hledání bydlení a peer konzultantky. Ve spolupráci máme k dispozici i konzultujícího psychiatra.
  • Spoluvytváření a prosazování koncepce služby, vnitřních předpisů a metodik určených pro tým
  • Prezentace práce týmu pro laickou i odbornou veřejnost

Co od Vás očekáváme my:

  • Odborná způsobilost k výkonu práce sociálního pracovníka (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách), vyšší odborné vzdělání sociálního zaměření nebo bakalářské obory daného směru
  • Zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
  • Schopnost především týmové, ale i samostatné práce
  • Odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • Komunikační a organizační schopnosti
  • Profesionální a příjemné vystupování
  • Důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • Ochota učit se novému, umět se přizpůsobit změnám a dále se vzdělávat
  • Uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Práce na 1,0 úvazku
  • Mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce, také souvisí se splněním požadovaného vzdělání a s počtem let praxe v sociálních službách. Mzda se pohybuje v rozmezí od 25 000 – 32 500 Kč, po zaslání životopisu bude na pohovoru konkrétní částka upřesněna
  • K základnímu platu náleží osobní hodnocení v maximální výši 10 000 Kč, které se odvíjí od kvality práce pracovníka a aktuální finanční situace organizace, dále náleží k základnímu platu i příplatek za vedení týmu
  • Pracovní doba od pondělí do pátku od 8:00 – 16:30, po domluvě možnost využít Home office
  • 25 dnů dovolené
  • Vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • Příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • Zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • Zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • Podporu externího supervizora, možnost využít individuální supervize několikrát ročně
  • Možnost profesního růstu
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (např. zvýhodněné ceny na zboží v Café Práh)
  • Nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • Účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh (výstavy, divadlo, koncerty aj.)
  • … a v neposlední řadě skvělý tým, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni

Kde budete pracovat:

  • Na území města Brna
  • Pracoviště: Brno-střed
  • Nástup ideálně od 1. 5. 2025

Hlaste se nejpozději do 11. 4. 2025. Výběrové řízení se uskuteční v druhé polovině dubna 2025. Vybrané uchazeče budeme telefonicky kontaktovat.


V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Kateřina Prchalová, DiS.
Garant oblasti bydlení Brno
Tel.: 734 850 541

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Psycholog pro Komunitní tým dětského duševního zdraví

Co Vás čeká:

  • práce s dětmi, které mají psychické problémy
  • podpora dětí (a jejich rodin), které jsou v krizi
  • podpora běžného fungování klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
  • úzká spolupráce s psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
  • návštěvy v psychiatrických nemocnicích
  • vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta
  • podpora klientů se závažnými duševními potížemi

Co od Vás očekáváme my:

  • vystudovaný obor psycholog
  • zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
  • odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • komunikační a organizační schopnosti
  • profesionální a příjemné vystupování
  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • práce na celý/částečný úvazek dle dohody
  • 25 dnů dovolené na zotavenou
  • vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • podporu externího supervizora
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

  • Pontassievská 918/1, Znojmo
  • Terénní práce v ORP Znojmo, Moravský Krumlov, Ivančice, Pohořelice, Židlochovice
  • Nástup: dle dohody

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Mgr. Šárka Muchová

vedoucí Komunitní tým dětského duševního zdraví

Tel: 731 046 645

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

„Žít vlastní život s neMOCNOU duší“

Hledáme nového/novou kolegu/kolegyni na pozici:

Pomocný pracovník při kulturních akcích (pouze pro OZP-ID)

Co vás čeká

  • pomoc při přípravě sálů a kavárny na akce konané v Café Práh
  • flexibilní čas pracovní doby dle domluvy a práce

Co od vás očekáváme my

  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • fyzická zdatnost (těžší břemena) – přenášení židlí a stolů
  • pozice je určena pouze pro osoby zdravotně znevýhodněné (OZP-ID)

Co vám můžeme nabídnout

  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • 25 dnů dovolené na zotavenou
  • možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat

  • Adresa pracoviště: Café Práh, Ve Vaňkovce 1, 602 00 Brno
  • Nástup dle domluvy

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací, navštivte nás osobně v Café Práh, Ve Vaňkovce 1.

Už 24 let pomáháme lidem s psychickými obtížemi zotavovat se a žít plnohodnotný život. Boříme bariéry a bojujeme za jejich práva, aby se duševní zdraví stalo tématem bez stigmat.
Pokud máte rádi práci s lidmi, téma duševního zdraví vám není cizí a hledáte práci, která vám dá smysl, ozvěte se nám!

Do našeho týmu v Centru duševního zdraví Brno právě hledáme nového kolegu/novou kolegyni na pozici:

Case manager pro Centrum duševního zdraví Brno

Práce na plný úvazek

ČÍM BUDE VAŠE PRÁCE SPECIFICKÁ?

  • Sociální práce a case management. Budete poskytovat přímou podporu lidem se zkušeností s duševní nemocí v jejich běžném prostředí a koordinovat ji v jejich prospěch na základě společného plánování. Cesty k zotavení lidí s duševní nemocí jsou pestré a vy budete jejich součástí.
  • Spolupráce v multidisciplinárním týmu. Na práci nebudete nikdy sami. Spolupráce s dalšími kolegy z vašeho multidisciplinárního týmu, jako je psycholog, peer konzultant, psychiatrická sestra nebo psychiatr, bude na denním pořádku. Každý přináší do pomoci pohled ze své odbornosti, a tak přispívá ke komplexnosti podpory.
  • Asertivní kontakty. Ne všichni lidé, kteří mají duševní obtíže, si uvědomují, že potřebují pomoc. Často nás kontaktují jejich blízcí s tím, že si nevědí rady, protože člověk s psychickými obtížemi odbornou pomoc nechce, ačkoliv mu psychické obtíže do života výrazně zasahují. My pomáháme i v těchto případech, kdy daného člověk aktivně kontaktujeme.

CO PRO PRÁCI POTŘEBUJETE?

  • Vzdělání. Budete potřebovat vyšší odborné vzdělání sociálního zaměření (VOŠ nebo VŠ, obor sociální práce, sociální pedagogika, nebo speciální pedagogika), nebo kurz pracovníka v sociálních službách. Musíte být odborně způsobilí k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách), kterou si ale můžete doplnit až při zaměstnání.
  • Řidičský průkaz. Na cestách za klienty strávíte hodně času, bez služebního auta by to nešlo.
  • Základní práce s počítačem a MS Office. Například budete psát záznamy o schůzkách s klienty, používat e-mailovou komunikaci nebo si zapisovat docházku.
  • Empatický a citlivý přístup. Bude se vám hodit, pokud se umíte na druhého člověka naladit, vžít se do jeho kůže a chápat, co se s ním děje. Jednat s ním s respektem, naslouchat mu a navázat vztah.
  • Psychická odolnost. Spolupráce s některými lidmi se závažnými psychickými obtížemi může být při některých setkáních emočně náročná. Klíčové je proto umět myslet i na svou psychohygienu.
  • Nadšení do sebevzdělávání. Vzděláváme se a pracujeme na sobě, abychom mohli lidem s duševními obtížemi pomáhat co nejlépe. Pokud se rádi učíte nové přístupy a metody, a zároveň vás baví zkoušet je aplikovat v praxi, budete u nás jako ryba ve vodě.

NA CO SE U NÁS MŮŽETE TĚŠIT?

  • Smysluplná a různorodá práce. Psychické obtíže si nevybírají, a tak při své práci potkáte různé lidi s rozmanitými životními příběhy. Svou prací přispějete k tomu, že se některým z nich podaří žít i přes své obtíže smysluplný a naplněný život. A to stojí za to.
  • Pozvolné zabydlení. Nehodíme vás do vody. Během celého prvního roku u nás budete postupně absolvovat náš adaptační proces, při kterém se vše naučíte. Je pro nás důležité, abyste měli prostor vše po částech vstřebat a své práci opravdu porozumět.
  • Osobní růst a vzdělávání. Díky osobním plánům rozvoje a bohaté nabídce kurzů, školení i stáží se každý z nás rozvíjí v tom, co ho zajímají a zároveň využije ve své práci s klienty. Rozvoj u nás není jen prázdná fráze, ale plnohodnotná součást naší práce.
  • Profesionalita. Snažíme se, aby naše podpora lidí s duševními obtížemi byla co nejefektivnější. Cestou k tomu je využívání moderních vědecky podložených přístupů a metod.
  • Výhody velké organizace s tradicí. Můžete čerpat zvýhodněné služby v naší kavárně Café Práh, nakupovat výrobky našich dílen za zvýhodněné ceny a navštěvovat koncerty, výstavy a přednášky, které pořádáme pro veřejnost.
  • Férové ohodnocení a dovolená. Máme propracovaný systém osobního ohodnocení, díky kterému budete odměněni férově podle vaší pracovní pozice, standardu a kvalitě odvedené práce. Samozřejmostí je 25 dnů dovolené na zotavenou.

KDE BUDETE PRACOVAT?

  • Čekají vás prostory Centra duševní zdraví Brno v budově Psychiatrické kliniky FN Bohunice (ulice Jihlavská 20), ale také práce přímo v terénu.
  • Nástup dle dohody.

ZAUJALA VÁS NAŠE PRACOVNÍ NABÍDKA?

Rádi se o vás dozvíme víc! Pošlete nám strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.


CHCETE SE JEŠTĚ NA NĚCO ZEPTAT?

OHLEDNĚ TÉTO PRACOVNÍ NABÍDKY KONTAKTUJTE:

Bc. Michaela Kleinová

Vedoucí sociální části CDZ Brno

+420 739 350 168

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:

Pomocná pracovnice / pracovník výrobní dílny šicí (jen pro OZP-ID)

Co Vás čeká:

  • Chráněné pracovní místo určené pouze pro osoby se zdravotním omezením (OZP/ID)
  • Možnost zkráceného úvazku
  • Příprava textilních dílů, jednoduché šití, žehlení, úklid šicí dílny
  • Jednosměnný dopolední provoz

Co od Vás očekáváme my:

  • Zájem o ruční práce
  • Manuální zručnost
  • Spolehlivost, pečlivost, pravidelnost v docházce

Co Vám můžeme nabídnout:

  • 25 dnů dovolené
  • Práci na zkrácený úvazek 4-10 hodin týdně
  • Zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • Práci s možností profesního růstu
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb)
  • Nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • V sídle organizace (Tuřanská 12, Brněnské Ivanovice) možnost zakoupit občerstvení a využít malé tréninkové kavárny
  • Účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty, …)
  • … a v neposlední řadě příjemný kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni

Kde budete pracovat:

  • Tuřanská 12, 620 00 Brno, Brněnské Ivanovice; nástup dle dohody se zaměstnavatelem

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Marie Janáčková

Vedoucí šicí dílny

Tel.: 733 536 295

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Nyní hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici:

Včasný intervent ve službě Krizová pomoc

na úvazek 0,75 / zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou

Co Vás čeká:

  • práce s klienty a jejich sítí, kteří se nachází v krizi
  • podpora běžného fungování klientů, kteří se nachází v krizové situaci, v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
  • přímá práce s klienty na principu otevřeného dialogu, prostřednictvím síťových setkání
  • úzká spolupráce s psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
  • návštěvy v psychiatrických nemocnicích
  • vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • podpora osob s duševním onemocněním v procesu zotavování se na základě vlastního příkladu a své motivace
  • komunikace s rodinami a jinými blízkými osobami lidí s duševním onemocněním

Co od Vás očekáváme my:

  • odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání
  • zkušenost s prací s naší cílovou skupinou (osoby v krizi, osoby s duševními obtížemi)
  • odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • komunikační a organizační schopnosti
  • profesionální a příjemné vystupování
  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • chuť pracovat s lidmi s duševním onemocněním a podporovat je

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • práce na úvazek 0,75
  • 25 dnů dovolené na zotavenou (dle výše úvazku)
  • mobilní telefon, notebook
  • vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • podporu externího supervizora
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)
  • … a v neposlední řadě příjemný kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni

Kde budete pracovat:

  • Štěpánská 2, Brno-město
  • Nástup možný ihned

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Barbora Borůvková

Vedoucí Terénního týmu včasné podpory

+420 739 962 298

Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?

Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!

Nyní hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici:

Sociální pracovník / Case manager pro Centrum duševního zdraví Psychiatrické nemocnice Brno

Na plný nebo zkrácený úvazek dle dohody

Co Vás čeká:

  • Podpora klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
  • Individuální plánování a přímá podpora klienta
  • Vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
  • Komunikace s dalšími členy podpůrné sítě klienta, psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
  • Výjezdy do terénu: domácností a rodin klienta
  • Asertivní přístup ke klientům ve zhoršeném zdravotním stavu
  • Koordinace podpory kolem klienta a mezioborová spolupráce (psychiatr, psycholog, odborníci, úředníci, kurátoři, policie, rodina klienta) – tzv. case management
  • Spolupráce s psychiatrickými zařízeními a ambulantními psychiatry
  • Týmová spolupráce v multidisciplinárním týmu (zdravotní část týmu PN Brno) – sociální pracovníci, psychologové, peer konzultant, psychiatr, psychiatrické sestry

Co od Vás očekáváme my:

  • výhodou vyšší odborné vzdělání sociálního zaměření, ale min. SŠ s maturitou
  • odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání
  • zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
  • odolnost vůči psychické zátěži a stresu
  • empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • komunikační a organizační schopnosti
  • profesionální a příjemné vystupování
  • důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
  • ochota učit se novému a dále se vzdělávat
  • uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
  • ŘP sk. B.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
  • zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
  • mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
  • práce na plný nebo zkrácený úvazek dle dohody
  • 25 dnů dovolené na zotavenou
  • vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
  • příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
  • podporu externího supervizora
  • Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
  • nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
  • účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)

Kde budete pracovat:

  • Jugoslávská 17, Brno
  • nástup možný ihned

V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz

Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.

Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.


Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:

Miroslava Černá, DiS

vedoucí CDZ PN Brno

731 300 752