Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?
Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!
Nyní hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici:
Sociální pracovník / Case manager pro Centrum duševního zdraví Psychiatrické nemocnice Brno
Na plný nebo zkrácený úvazek dle dohody
Co Vás čeká:
Podpora klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
Individuální plánování a přímá podpora klienta
Vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
Komunikace s dalšími členy podpůrné sítě klienta, psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
Výjezdy do terénu: domácností a rodin klienta
Asertivní přístup ke klientům ve zhoršeném zdravotním stavu
Koordinace podpory kolem klienta a mezioborová spolupráce (psychiatr, psycholog, odborníci, úředníci, kurátoři, policie, rodina klienta) – tzv. case management
Spolupráce s psychiatrickými zařízeními a ambulantními psychiatry
Týmová spolupráce v multidisciplinárním týmu (zdravotní část týmu PN Brno) – sociální pracovníci, psychologové, peer konzultant, psychiatr, psychiatrické sestry
Co od Vás očekáváme my:
výhodou vyšší odborné vzdělání sociálního zaměření, ale min. SŠ s maturitou
odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání
zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
odolnost vůči psychické zátěži a stresu
empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
schopnost samostatné i týmové práce
komunikační a organizační schopnosti
profesionální a příjemné vystupování
důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
ochota učit se novému a dále se vzdělávat
uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
ŘP sk. B.
Co Vám můžeme nabídnout:
zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
práce na plný nebo zkrácený úvazek dle dohody
25 dnů dovolené na zotavenou
vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
podporu externího supervizora
Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)
Kde budete pracovat:
Jugoslávská 17, Brno
nástup možný ihned
V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz
Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.
Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.
Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:
Miroslava Černá, DiS
vedoucí CDZ PN Brno
731 300 752
Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?
Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!
Nyní hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici:
Sociální pracovník / Case manager pro Centrum zotavení
Na plný úvazek
Co Vás čeká:
Podpora běžného fungování klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných
životních situacích, doprovody klientů
Koordinace podpory kolem klienta a mezioborová spolupráce (psychiatr, psycholog, odborníci, úředníci, kurátoři, policie, rodina klienta) – tzv. case management
Spolupráce s psychiatrickými zařízeními a ambulantními psychiatry
Vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
Individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta
Co od Vás očekáváme my:
Vyšší odborné vzdělání sociálního zaměření (VOŠ nebo VŠ, obor sociální práce, sociální pedagogika, nebo speciální pedagogika), nebo kurz pracovníka v sociálních službách
Odborná způsobilost k výkonu práce sociálního pracovníka nebo pracovníka v sociálních službách (zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách) *možnost doplnit při zaměstnání
ŘP skupiny B výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
Příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
Zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
Zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
Mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
Práci na plný úvazek
25 dnů dovolené
Vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
Podporu externího supervizora
Možnost profesního růstu
Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb)
… a především stabilní kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni
V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz
Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.
Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.
Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:
Bc. Silvia Kaderková
Vedoucí/Case manager – Centrum zotavení
tel. +420 739 293 521
Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?
Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!
Nyní hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici:
Asistent podpory pro Centrum zotavení
Na plný úvazek
Co Vás čeká:
přímá práce s klienty se zkušeností s duševním onemocněním
organizace skupinových aktivit programu Centra zotavení
organizace a podpora výchovných, vzdělávacích a aktivizačních činností a akcí podporující kontakt uživatele s přirozeným prostředím
individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta – nácviky dovedností
asistence a podpora klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
koordinace podpory kolem klienta a mezioborová spolupráce (psychiatr, psycholog, odborníci, úředníci, kurátoři, policie, rodina klienta) – tzv. case management
vedení požadované dokumentace spojené s přímou prací s klientem
Co od Vás očekáváme my:
středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou (sociální směr výhodou)
odborná způsobilost k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)*možnost doplnit při zaměstnání
odolnost vůči psychické zátěži a stresu
empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
tvořivost a kreativitu
schopnost samostatné i týmové práce
komunikační a organizační schopnosti
profesionální a příjemné vystupování
důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
ochota učit se novému a dále se vzdělávat
uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
trestní bezúhonnost
Co Vám můžeme nabídnout:
zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
zajímavou, různorodou a smysluplnou práci na plný úvazek
mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
25 dnů dovolené
osobní a kvalifikační růst v rámci celoživotního vzdělávání pracovníků v sociálních službách dle požadavků zákona 108/2006 Sb.
podporu externího supervizora
Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh jižní Morava, z. ú. (výstavy, divadlo, koncerty…)
V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz
Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.
Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.
Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:
Bc. Silvia Kaderková
Vedoucí/Case manager – Centrum zotavení
tel. +420 739 293 521
Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?
Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!
Právě rozšiřujeme náš tým o nového kolegu/kolegyni na pozici:
Zdravotní / všeobecná sestra pro Terénní tým Brno jihovýchod
Zdravotní / všeobecná sestra:
Poskytuje klientovi podporu a edukaci v oblasti zdravotní prevence
Stanovuje preventivní opatření nebo opatření, která jsou třeba při zhoršení zdravotního stavu učinit
Mapuje potřeby v oblasti psychického a fyzického zdraví
Provádí psychoedukaci o nemoci
Podporuje klienta v dodržování léčebného režimu, mapuje podpůrné mechanismy pro dodržování
Vyhodnocuje rizika v oblasti fyzického a psychického zdraví a podílí se na vytvoření protikrizového plánu
Spolupracuje se třetími stranami ve prospěch klienta v oblasti psychického a fyzického zdraví klienta
V případě potřeby klienta doprovází k zdravotním prohlídkám a vyšetřením
Poskytuje klientovi podporu v době jeho hospitalizace a zaměřuje se na podporu stabilizace psychického stavu
Co od Vás očekáváme:
Preferujeme minimálně vyšší odborné vzdělání zdravotního zaměření
Odborná způsobilost podle zákona č. 96/2004 Sb., o nelékařských zdravotnických povoláních.
Výhodou specializační vzdělání – ošetřovatelská péče v psychiatrii
Zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
Odolnost vůči psychické zátěži a stresu
Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
Schopnost samostatné i týmové práce
Komunikační a organizační schopnosti
Profesionální a příjemné vystupování
Důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
Ochota učit se novému a dále se vzdělávat
Uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
Co Vám můžeme nabídnout:
Příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
Zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
Zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
Práci v multidisciplinárním týmu
Mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici
Práce na plný úvazek
200h dovolené na zotavenou
Vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
Podporu externího supervizora
Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
Nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
Účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)
Kde budete pracovat:
Štěpánská 2, Brno
Nástup možný ihned, případně dle dohody.
V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz
Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.
Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.
Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:
Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?
Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!
Nyní hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici:
Administrátor sociálních služeb odpovědný za databázi
Práce na plný/zkrácený úvazek
Co Vás čeká:
Administrace databáze Highlander, která slouží jako databáze údajů o práci s klienty sociálních služeb (data ze schůzek, jednání se třetími stranami ve prospěch klientů, osobní a citlivé údaje o klientech). Jedná se o obsáhlou databázi, kde se ročně evidují data k více jak 1000 klientům (cca 60 tisíc zápisů ročně) a ve které pracuje cca 150 pracovníků (www.es-highlander.cz).
V rámci databáze Highlander Váš čeká především: úprava kategorií vzhledem k měnícím se potřebám vykazování, řešení problémů kolegů, udržování čistoty dat, komunikace s technickou podporou a rozvoj databáze.
Generování a další zpracování statistických výstupů z databáze pro interní účely i pro výkazy pro donátory.
Vedení interních metodik k databázi.
Školení pracovníků s prací s databází (po úplném zaškolení v problematice).
Co od Vás očekáváme my:
Pokročilou znalost práce s PC, zejména s MS Excel (kontingenční tabulky, pokročilé funkce, znalost Power Query výhodou)
Orientaci v nástrojích MS Office 365
Elementární pochopení fungování databází
Elementární znalosti statistiky
Schopnost řešit nové problémy spojené s proměnou potřeb vedení statistických evidencí a následného způsobu jejich vykazování
Schopnost přípravy návodů a pracovních postupů srozumitelným jazykem
Práce je vhodná i pro studenty a absolventy
Co Vám můžeme nabídnout:
propracované interní postupy a komplexní zaučení pro práci s databází Highlander
podporu od předešlého správce databáze a technickou podporu externího dodavatele databáze s dlouholetou zkušeností a vysokou mírou profesionality
skvělou zkušenost s prací s databázemi a další rozvoj v této oblasti jako dobré východisko pro další působení v oblasti datové analytiky
zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
cca 200h dovolené na zotavenou
osobní a kvalifikační růst v rámci celoživotního vzdělávání pracovníků
možnost profesního růstu
Café Práh Galerie Vaňkovka – Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb)
účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh jižní Morava, z. ú. (výstavy, divadlo, koncerty…)
velký podíl práce z domova
Kde budete pracovat:
Po domluvě práce částečně z domova, pracoviště je na adrese Tuřanská 12, Brno.
Nástup dle dohody.
V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz
Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.
Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.
Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:
Mgr. BcA. Miroslav Vlček, Ph.D.
Administrátor sociálních služeb
tel. +420 721 483 200
Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?
Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!
Nyní hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici:
Sociální pracovník / Case manager pro Komunitní tým Brno
Na plný úvazek
Co Vás čeká:
Podpora běžného fungování klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
Koordinace podpory kolem klienta a mezioborová spolupráce (psychiatr, psycholog, odborníci, úředníci, kurátoři, policie, rodina klienta) – tzv. case management
Spolupráce s psychiatrickými zařízeními a ambulantními psychiatry
Vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
Individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta
Co od Vás očekáváme my:
Preferujeme vyšší odborné vzdělání sociálního zaměření nebo kurz pracovníka v sociálních službách
Odborná způsobilost k výkonu práce sociálního pracovníka nebo pracovníka v sociálních službách (zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách) *možnost doplnit při zaměstnání
Schopnost samostatné, ale i týmové práce
Odolnost vůči psychické zátěži a stresu
Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
Komunikační a organizační schopnosti
Profesionální a příjemné vystupování
Důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
Ochota učit se novému a dále se vzdělávat
Uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
Ř. p. skupiny B podmínkou
Co Vám můžeme nabídnout:
Příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
Zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
Zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
Mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
Práce na plný úvazek
25 dnů dovolené
Vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
Podporu externího supervizora
Možnost profesního růstu
Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb)
… a především stabilní kolektiv, který vždy rád pomůže a poradí novému kolegovi nebo kolegyni
Kde budete pracovat:
Brno, Adresa pracoviště: Tuřanská 12
Nástup možný od 1. 1. 2025
V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz
Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.
Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.
Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:
Zuzana Hlubinková, DiS.,
Vedoucí/case manager
Komunitní tým Brno
tel. +420 730 141 352
Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?
Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!
Právě rozšiřujeme náš tým o nového kolegu/kolegyni na pozici:
Psycholog pro region jih
Co Vás čeká:
práce s dětmi, které mají psychické problémy
podpora dětí (a jejich rodin), které jsou v krizi
podpora běžného fungování klientů v jejich přirozeném prostředí: např. při přechodu z institucí do domácího prostředí, v rodině, při náročných životních situacích, doprovody klientů
úzká spolupráce s psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
návštěvy v psychiatrických nemocnicích
vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
individuální plánování aktivit spojených s podporou klienta
podpora klientů se závažnými duševními potížemi
Co od Vás očekáváme my:
vystudovaný obor psycholog
zkušenost na pozici obdobného charakteru výhodou
odolnost vůči psychické zátěži a stresu
empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
schopnost samostatné i týmové práce
komunikační a organizační schopnosti
profesionální a příjemné vystupování
důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
ochota učit se novému a dále se vzdělávat
uživatelská znalost práce na počítači (MS Office)
řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
Co Vám můžeme nabídnout:
zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
práce na celý/částečný úvazek dle dohody
25 dnů dovolené na zotavenou
vzdělávací kurzy, školení, možnost individuálních odborných stáží v našich partnerských zařízeních
příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
podporu externího supervizora
Café Práh – Galerie Vaňkovka Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb v Café Práh)
nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)
Kde budete pracovat:
Pontassievská 918/1, Znojmo
Terénní práce v ORP Znojmo, Moravský Krumlov, Ivančice, Pohořelice, Židlochovice
Nástup 1.1.2025
V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz
Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.
Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.
Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat:
Mgr. Šárka Muchová vedoucí Terénní tým region jih
Tel: 731 046 645
Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?
Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!
Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:
Vedoucí sociálně aktivizační služby pro rodiny
Práce na plný úvazek
Co Vás čeká:
Vedení 4 členného multidisciplinárního týmu (case manager, psycholog)
Koordinace sociálně aktivizační služby v lokalitě Brno
Práce metodou case managementu, psychosociální rehabilitace a dalších přístupů
Aktivní spolupráce s řadou služeb v rámci komunitní péče a psychiatrických nemocnic v procesu transformace psychiatrické péče
Vedení požadované dokumentace spojené s přímou péčí o klienta
Kontrola vedení dokumentace a evidence zaměstnanců
Administrativa – zpracování podkladů, výstupů, hodnocení
Individuální plánování a přímá podpora klienta
Komunikace s dalšími členy podpůrné sítě klienta, psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
Výjezdy do domácností a rodin
Prezentace práce týmu pro laickou i odbornou veřejnost
Co od Vás očekáváme my:
Vzdělání min. vyšší odborné, sociálního zaměření
Zkušenost na pozici obdobného charakteru a s vedením týmu výhodou
Odolnost vůči psychické zátěži a stresu
Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
Schopnost samostatné i týmové práce
Komunikační a organizační schopnosti
Profesionální a příjemné vystupování
Důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
Ochotu učit se novému a dále se vzdělávat
Uživatelskou znalost práce na počítači (MS Office)
Ř. p. skupiny B
Co Vám můžeme nabídnout:
příležitost podílet se na nové koncepci poskytování podpory klientům s duševním onemocněním v jejich přirozeném prostředí
možnost spoluúčasti na projektech napříč naší organizací
zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
cca 200h dovolené na zotavenou
osobní a kvalifikační růst v rámci celoživotního vzdělávání pracovníků
podporu externího supervizora
možnost profesního růstu
Café Práh Galerie Vaňkovka – Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb)
účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh jižní Morava, z. ú. (výstavy, divadlo, koncerty…)
Kde budete pracovat:
Štěpánská 2, Brno-město, nástup od 1.1.2025
V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz
Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.
Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.
Máte-li zájem o více informací, prosím, neváhejte nás kontaktovat:
Mgr. Nadia El Sabbaghová
Garant oblasti
+420 731 410 750
Benefity
Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?
Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!
„Žít vlastní život s neMOCNOU duší“
Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:
Švadlena, šička v šicí dílně
Úvazek 5-20 hodin týdně, jen pro OZP, ID
Co Vás čeká:
Kvalifikované šicí práce na průmyslových šicích strojích
Řezání, stříhání, drukování
Žehlení, vycpávání textilních výrobků a jiné pracovní dovednosti z oboru
Co od Vás očekáváme my:
delší praxe šití na průmyslových strojích zejména na strojích overlock a coverlock
osoba zdravotně znevýhodněná, (OZP), ID 1. až 3. stupně
výhodou je vyučení v oboru dámská nebo pánská krejčová, švadlena
pracovitost, učenlivost, flexibilita
schopnost samostatné i týmové práce
důslednost, pečlivost, kvalita práce
samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
ochota učit se novému a dále se samovzdělávat
Co Vám můžeme nabídnout:
zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
práce na zkrácený úvazek
25 dnů dovolené na zotavenou
příležitost podílet se na nové koncepci podpory osob s duševním onemocněním
nákup výrobků chráněných dílen za zvýhodněné ceny
účast na společenských akcích pořádaných Práh jižní Morava (výstavy, divadlo, koncerty…)
Kde budete pracovat:
Brno, Tuřanská 12, Brněnské Ivanovice
Nástup ihned
V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz
Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.
Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.
Máte-li zájem o více informací o této pozici, neváhejte nás kontaktovat: