Práce na plný úvazek
Už 24 let pomáháme lidem s psychickými obtížemi zotavovat se a žít plnohodnotný život. Boříme bariéry a bojujeme za jejich práva, aby se duševní zdraví stalo tématem bez stigmat. Pokud máte rádi práci s lidmi, téma duševního zdraví vám není cizí a hledáte práci, která vám dá smysl, ozvěte se nám!
Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!
Do našeho týmu v Centru duševního zdraví Brno právě hledáme nového kolegu/novou kolegyni na pozici:
Case manager pro Centrum duševního zdraví Brno
Práce na plný úvazek
ČÍM BUDE VAŠE PRÁCE SPECIFICKÁ?
- Sociální práce a case management. Budete poskytovat přímou podporu lidem se zkušeností s duševní nemocí v jejich běžném prostředí a koordinovat ji v jejich prospěch na základě společného plánování. Cesty k zotavení lidí s duševní nemocí jsou pestré a vy budete jejich součástí.
- Spolupráce v multidisciplinárním týmu. Na práci nebudete nikdy sami. Spolupráce s dalšími kolegy z vašeho multidisciplinárního týmu, jako je psycholog, peer konzultant, psychiatrická sestra nebo psychiatr, bude na denním pořádku. Každý přináší do pomoci pohled ze své odbornosti, a tak přispívá ke komplexnosti podpory.
- Asertivní kontakty. Ne všichni lidé, kteří mají duševní obtíže, si uvědomují, že potřebují pomoc. Často nás kontaktují jejich blízcí s tím, že si nevědí rady, protože člověk s psychickými obtížemi odbornou pomoc nechce, ačkoliv mu psychické obtíže do života výrazně zasahují. My pomáháme i v těchto případech, kdy daného člověk aktivně kontaktujeme.
CO PRO PRÁCI POTŘEBUJETE?
- Vzdělání. Budete potřebovat vyšší odborné vzdělání sociálního zaměření (VOŠ nebo VŠ, obor sociální práce, sociální pedagogika, nebo speciální pedagogika), nebo kurz pracovníka v sociálních službách. Musíte být odborně způsobilí k výkonu práce pracovníka v sociálních službách (§ 110 zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách), kterou si ale můžete doplnit až při zaměstnání.
- Řidičský průkaz. Na cestách za klienty strávíte hodně času, bez služebního auta by to nešlo.
- Základní práce s počítačem a MS Office. Například budete psát záznamy o schůzkách s klienty, používat e-mailovou komunikaci nebo si zapisovat docházku.
- Empatický a citlivý přístup. Bude se vám hodit, pokud se umíte na druhého člověka naladit, vžít se do jeho kůže a chápat, co se s ním děje. Jednat s ním s respektem, naslouchat mu a navázat vztah.
- Psychická odolnost. Spolupráce s některými lidmi se závažnými psychickými obtížemi může být při některých setkáních emočně náročná. Klíčové je proto umět myslet i na svou psychohygienu.
- Nadšení do sebevzdělávání. Vzděláváme se a pracujeme na sobě, abychom mohli lidem s duševními obtížemi pomáhat co nejlépe. Pokud se rádi učíte nové přístupy a metody, a zároveň vás baví zkoušet je aplikovat v praxi, budete u nás jako ryba ve vodě.
NA CO SE U NÁS MŮŽETE TĚŠIT?
- Smysluplná a různorodá práce. Psychické obtíže si nevybírají, a tak při své práci potkáte různé lidi s rozmanitými životními příběhy. Svou prací přispějete k tomu, že se některým z nich podaří žít i přes své obtíže smysluplný a naplněný život. A to stojí za to.
- Pozvolné zabydlení. Nehodíme vás do vody. Během celého prvního roku u nás budete postupně absolvovat náš adaptační proces, při kterém se vše naučíte. Je pro nás důležité, abyste měli prostor vše po částech vstřebat a své práci opravdu porozumět.
- Osobní růst a vzdělávání. Díky osobním plánům rozvoje a bohaté nabídce kurzů, školení i stáží se každý z nás rozvíjí v tom, co ho zajímají a zároveň využije ve své práci s klienty. Rozvoj u nás není jen prázdná fráze, ale plnohodnotná součást naší práce.
- Profesionalita. Snažíme se, aby naše podpora lidí s duševními obtížemi byla co nejefektivnější. Cestou k tomu je využívání moderních vědecky podložených přístupů a metod.
- Výhody velké organizace s tradicí. Můžete čerpat zvýhodněné služby v naší kavárně Café Práh, nakupovat výrobky našich dílen za zvýhodněné ceny a navštěvovat koncerty, výstavy a přednášky, které pořádáme pro veřejnost.
- Férové ohodnocení a dovolená. Máme propracovaný systém osobního ohodnocení, díky kterému budete odměněni férově podle vaší pracovní pozice, standardu a kvalitě odvedené práce. Samozřejmostí je 25 dnů dovolené na zotavenou.
KDE BUDETE PRACOVAT?
- Čekají vás prostory Centra duševní zdraví Brno v budově Psychiatrické kliniky FN Bohunice (ulice Jihlavská 20) ale také práce přímo v terénu.
- Nástup dle dohody.
ZAUJALA VÁS NAŠE PRACOVNÍ NABÍDKA?
Rádi se o vás dozvíme víc! Pošlete nám strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz. Do předmětu prosíme uveďte celý název pracovní pozice, která vás zaujala.
Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.
CHCETE SE JEŠTĚ NA NĚCO ZEPTAT? OHLEDNĚ TÉTO PRACOVNÍ NABÍDKY KONTAKTUJTE:
Mgr. Nadia El Sabbaghová
Garant terénních a ambulantních služeb Brno
Tel: 731 410 750
Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?
Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!
Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:
Vedoucí Centra duševního zdraví Brno
Práce na plný úvazek
Co Vás čeká:
- Vedení sociální části multidisciplinárního týmu
- Spolupráce se zdravotní částí CDZ
- Koordinace registrované služby CDZ v lokalitě Brno, dle standardů CDZ
- Aktivní spolupráce s řadou služeb v rámci komunitní péče a psychiatrických nemocnic v procesu transformace psychiatrické péče
- Vedení požadované dokumentace spojené s koordinací a vedením týmu, případně vlastních klientů
- Kontrola vedení dokumentace a evidence zaměstnanců
- Administrativa – zpracování podkladů, výstupů, hodnocení
- Individuální plánování a přímá podpora klienta
- Podpora členů týmu při zajišťování služby
- Komunikace s dalšími členy podpůrné sítě klienta, psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
- Výjezdy do domácností a rodin
- Prezentace práce týmu pro laickou i odbornou veřejnost
Co od Vás očekáváme my:
- Vzdělání min. vyšší odborné, sociálního zaměření
- Zkušenost na pozici obdobného charakteru a s vedením týmu výhodou
- Odolnost vůči psychické zátěži a stresu
- Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
- Schopnost samostatné i týmové práce
- Komunikační a organizační schopnosti
- Profesionální a příjemné vystupování
- Důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
- Ochotu učit se novému a dále se vzdělávat
- Uživatelskou znalost práce na počítači (MS Office)
- Ř. p. skupiny B
Co Vám můžeme nabídnout:
- příležitost podílet se na nové koncepci poskytování podpory klientům s duševním onemocněním v jejich přirozeném prostředí
- možnost spoluúčasti na projektech napříč naší organizací
- zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
- zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
- mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
- cca 200h dovolené na zotavenou
- osobní a kvalifikační růst v rámci celoživotního vzdělávání pracovníků
- podporu externího supervizora
- možnost profesního růstu
- Café Práh Galerie Vaňkovka – Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb)
- účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh jižní Morava, z. ú. (výstavy, divadlo, koncerty…)
Kde budete pracovat:
Nástup od 1.7. 2024
V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz
Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.
Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.
Máte-li zájem o více informací, prosím, neváhejte nás kontaktovat:
Mgr. Nadia El Sabbaghová
Garant oblasti
+420 731 410 750
Pomáháme klientům překonávat problémy související s duševním onemocněním v základních životních oblastech: práce, samostatné bydlení, vzdělávání, péči o zdraví, mezilidské, rodinné a partnerské vztahy, využití volného času. Zlepšujeme vztah veřejnosti k lidem s duševním onemocněním a pomáháme prosazovat a hájit jejich práva. Líbí se vám tato myšlenka? Máte nám co nabídnout? Nehledáte pouze volné pracovní místo, ale zejména prostor, ve kterém se můžete realizovat?
Jestli jsou vaše odpovědi ano, máme o vás zájem!
Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:
Vedoucí Centra duševního zdraví
Práce na plný úvazek
Co Vás čeká:
- Vedení sociální části multidisciplinárního týmu
- Spolupráce se zdravotní částí CDZ
- Koordinace registrované služby CDZ v lokalitě Brno, dle standardů CDZ
- Aktivní spolupráce s řadou služeb v rámci komunitní péče a psychiatrických nemocnic v procesu transformace psychiatrické péče
- Vedení požadované dokumentace spojené s koordinací a vedením týmu, případně vlastních klientů
- Kontrola vedení dokumentace a evidence zaměstnanců
- Administrativa – zpracování podkladů, výstupů, hodnocení
- Individuální plánování a přímá podpora klienta
- Podpora členů týmu při zajišťování služby
- Komunikace s dalšími členy podpůrné sítě klienta, psychiatrem, psychologem, odborníky a rodinou klienta
- Výjezdy do domácností a rodin
- Prezentace práce týmu pro laickou i odbornou veřejnost
Co od Vás očekáváme my:
- Vzdělání min. vyšší odborné, sociálního zaměření
- Zkušenost na pozici obdobného charakteru a s vedením týmu výhodou
- Odolnost vůči psychické zátěži a stresu
- Empatii a vnímavost vůči potřebám klientů
- Schopnost samostatné i týmové práce
- Komunikační a organizační schopnosti
- Profesionální a příjemné vystupování
- Důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů
- Ochotu učit se novému a dále se vzdělávat
- Uživatelskou znalost práce na počítači (MS Office)
- Ř. p. skupiny B
Co Vám můžeme nabídnout:
- příležitost podílet se na nové koncepci poskytování podpory klientům s duševním onemocněním v jejich přirozeném prostředí
- možnost spoluúčasti na projektech napříč naší organizací
- zázemí jedinečné, stabilní organizace s dlouholetou tradicí
- zajímavou, různorodou a smysluplnou práci
- mzdu a odměny odpovídající pracovní pozici, standardu a kvalitě odvedené práce
- cca 200h dovolené na zotavenou
- osobní a kvalifikační růst v rámci celoživotního vzdělávání pracovníků
- podporu externího supervizora
- možnost profesního růstu
- Café Práh Galerie Vaňkovka – Brno (možnost čerpání zvýhodněných služeb)
- účast na společenských akcích pořádaných organizací Práh jižní Morava, z. ú. (výstavy, divadlo, koncerty…)
Kde budete pracovat:
Nástup dle dohody.
V případě zájmu o pozici nám zašlete strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@prahjm.cz
Do předmětu uvádějte celý název pracovní pozice.
Po vyhodnocení doručených reakcí budeme kontaktovat vybrané uchazeče, a to telefonicky nebo e-mailem, abychom se mohli domluvit na termínu osobní schůzky.
Máte-li zájem o více informací, prosím, neváhejte nás kontaktovat:
Mgr. Nadia El Sabbaghová
Garant oblasti
+420 731 410 750